torsdag 1. juli 2010

Sans for små detaljer

Jeg har bestandig vært glad i små pyntegjenstander, og er glad i å dekorere. Synes det er morsomt å forandre på ting. På den måten får også leiligheten et mer personlig preg.

Et gammelt sjarmerende skap som står i stua. Det er morsomt å blande gammelt med nytt.
Liker mønsteret :) Den passer også godt inn med resten av stilen i leiligheten.

En liten hylle som henger i gangen.

Falt pladask for dette bildet. Kjøpte det like etter at jeg flyttet inn. Det henger på soverommet over sengen.

Noen av de få uekte plantene jeg har. Jeg liker fargen og synes de kvikker opp litt.
Her har jeg satt englebildene i hyllen på kjøkkenet istedenfor å henge dem på veggen.

Denne er kjøpt på saltdal lys-støyperi. For de som ikke har vært der før vil jeg absolutt anbefale å ta seg en tur innom. Der har de mye fine og morsomme lys.

Er glad i å fotografere natur, så det blir satt opp en del naturbilder rundt omkring.

Denne duken har jeg nettopp kjøpt. En litt sommerlig duk med stilige mønster.
Forandring fryder :)

2 kommentarer:

mamma sa...

Så fine bilda du har lagt på bloggen din..
Artig med engelen i speilet også :))
Æ får så lyst til å fotografere når æ ser hva du får til.

tankespinn86 sa...

Tusen takk for det:) synes det er artig å eksperimentere litt med fotograferingen =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...