onsdag 18. august 2010

1 Bok anbefaling

Jeg leser ikke bøker spesielt ofte, men det hender seg en og annen gang at jeg finner fram en bok, og leser et par sider. Ofte blir mange bøker lagt pent tilbake i hylla etter mange forsøk på å lese den. Men boken "La meg synge deg stille sanger" av Linda Olsson falt jeg virkelig pladask for fra start til slutt. Den kan jeg anbefale til både unge og eldre. Det er virkelig en bok for seg selv. Som jeg nevnte ovenfor er det ikke så ofte jeg leser bøker, men denne leste jeg ut på rekord tid. Jeg klarte ikke å legge den fra meg. En bok om vennskap, gleder, sorger, hverdagen, livet. Jeg synes også den er litt mystisk på en måte. Du vet ikke helt hva som kommer til å skje. Det er bare en ting å si: Les den!


En helt spesiell bok.

2 kommentarer:

mamma sa...

Ok, Linda :o). Bra du mindte mæ på det..

tankespinn86 sa...

hehe.. ja ikke sant :) d e ei super bra bok. Nyt den mamma:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...