tirsdag 17. august 2010

Litt håndarbeid - perleduker

Her er et tips til hva man kan lage av små perler. For flere år siden. Da jeg var ca. 13 år, lærte jeg å lage perleduker av farmoren min. Nå har jeg kjøpt inn nye perler og begynt med denne hobbyen igjen. Jeg har tenkt til å eksperimentere litt med fargene og lage litt forskjellige sammensetninger. Nederst i dette innlegget er det et bilde av en ferdig perleduk :)


Masse små mini perler.


Nærbilde av en bit av perleduken.


Det ferdige resultatet :)

4 kommentarer:

Bente sa...

Sjå der ja. No fekk eg eindeli sjå ja:) Så fin dein va! Du e så flenk, åsså så arti å koinna ta me seg teng du har lærd fra farmor:)

mamma sa...

Du verden...ka ikke du får tid til :))

tankespinn86 sa...

Bente: Ja tenkte jeg skulle legge ut noen bilder slik at du fikk se den. Det er litt vanskelig å forklare hvordan disse små perlene kan bli til en liten duk.. Da er det bedre med bilder :)

tankespinn86 sa...

Mamma: Ja etter at jeg ble ferdig med å være student (+ at jeg fikk ferie) fikk jeg virkelig lyst og tid til å holde på med hobbyer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...