tirsdag 14. september 2010

Black design

Det er stadig noe som blir fornyet i hjemmet. Jeg synes det er gøy å forandre og pynte. Hvem hadde trodd at det fantes et lite Black design hjørne på felleskjøpet ute på landet? Der var det mye morsomt :) Måtte nok holde meg selv litt i ørene slik at jeg ikke skulle handle alt jeg hadde lyst på, men kom nok ikke hjem tomhent heller. I vinduene har vi persienner, slik at folk ikke skal kunne se rett inn til oss når de går forbi. Persiennene er litt kjedelige, så tenkte disse fargerike fiskene ville pynte litt opp :) 



Black design er stilig. Ta en titt på nettadressen over og bli inspirert. Anbefales.. (hehe.. høres ut som om jeg jobber i reklemebransjen. Jeg synes bare de har utrolig mye morsomt der).

2 kommentarer:

Bente sa...

Jeg er bare såå enig med deg, Black Design har så mye fint. Vanskelig å ikke kjøpe noe:)

tankespinn86 sa...

hehe.. ja det er virkelig vanskelig å ikke kjøpe noe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...