fredag 8. oktober 2010

Høst og forandringer i hjemmet

Høsten har kommet, og den fører med seg både regn, kulde og mørke. Det man trenger er å pynte opp litt i hjemmet. Tiden er inne for både kubelys, stearinlys og telys. Det er virkelig koselig å tenne noen lys om kvelden, og når det er mørkt ute trenger man kanskje litt mer farge inne?

Duker er faktisk et ganske viktig tilbehør. Det forandrer og frisker opp en del.

Jeg kjøpte to nye "telysbeholdere" i går. Det er bile av høstblader på dem. I tillegg fant jeg det søte lille piggsvinet som sitter på et blad.

Jeg falt pladask for denne duken, så den måtte jeg jo bare ha :))

Disse to søte fuglene er også nye. Jeg synes de er ganske "høstete". De var litt nusselige også :P

Endelig har jeg lagt en duk på komoden. Det har jeg tenkt på lenge. Det frisket opp med en grønn duk nå på høsten. Jeg la noen grønne duker på kjøkkenet også. Litt "fresht".

Ha en fin høst! :)

2 kommentarer:

mamma sa...

Så kjempefint du har fått høstpynta i stua :))).
Der fikk æ også noen ideer.
Det bare gjenstår å få noen av dem realisert ;)

tankespinn86 sa...

ja det er så koselig. Jeg må vel snart bytte gardiner også tenker jeg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...