onsdag 6. oktober 2010

På besøk til oppvekststedet mitt :)

Det er en stund siden jeg har blogget nå.Innrømmer det..men her kommer i allfald et nytt innlegg :) 
For to helger siden var jeg og kjæresten min en tur på stedet jeg vokste opp. For å komme seg dit reiste vi tre timer med bil pluss en liten fergetur. Det var en kjempe flott tur. Vi storkoset oss. Det er en del år siden jeg har vært der nå, så jeg synes det var litt spesielt å være tilbake der igjen. På tilbaketuren besøkte vi min venninne Vilja, og så overnattet vi hos mamma og pappa. Det var kjempe kos. Her er noen bilder fra turen:

Utsikt mot havet


Den gamle fiskeplassen min

Fjøsen, potetkjelleren og uthuset. Det ser akkurat likt ut som da vi forlot det.

Så nusselige.. :P Vi fikk oppleve litt dyreliv på turen også. Vi så en liten rev som sprang over veien. Jeg hadde håpet på å se noen elger, men det gjorde vi ikke.. Det er mye elg i dette området.


 Rester av hytta mi som jeg  bygde da jeg  var lita. (Jeg rev den før vi skulle flytte).

Sopp

 Dette er like i nærheten av busstoppen.

Hurtigbåten legger til kai. Her spiste vi lunsj :)

 Dette bildet er tastt i Hamn.

 Måtte jo stoppe å ta bilde av Svartisen.


Dette bildet er tatt på tur hjem igjen til byen.

Jeg er kjempe fornøyd med turen. Vi fikk sett og opplevd mye. Jeg har så mange barndomsminner fra stedet, og det var gøy å mimre litt.

2 kommentarer:

mamma sa...

Veldig artig med gode minner.. Å vokse opp på et slikt sted gjør noe helt spesielt med barndommen som er godt å ta med videre i det voksne livet :))

tankespinn86 sa...

Ja det er virkelig sant :) Jeg har så mange gode minner fra plassen, som jeg tar godt vare på. Man får en helt egen tilknytning til et slik sted.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...