lørdag 15. januar 2011

I det huslige hjørnet

Vi har kjøpt oss flere slike bokser. De er rett og slett geniale. Vi kjøpte et par ekstra slike bokser til alle male, kort og hobby tingene mine. På soverommet har vi byttet ut et stativ med kurver med slike bokser. Ryddig og greit. Et godt tips til plass sparing. Mamma: Tenker du også fikk lyst på en slik boks til kort-tingene dine :P


Disse fatene er skikkelig nusselige. Jeg falt pladask for dem med en gang jeg så dem, og slik havnet de i kjøkkenskapet :)

God helg!

2 kommentarer:

mamma sa...

I kjøkkenskapet?????
Trodde de skulle henge på veggen..
Teksten passa perfekt for ho Linda :O).
..og du fikk rett. Tenkte med det samme på kortutstyret mitt også ;O).
Fortsatt god helg til dokker også. Klem

tankespinn86 sa...

Mamma: Hehe jeg trodde de var til å spise på, men eh.. nå ble jeg usikker :P
De var kanskje litt typisk meg ja.. Var å så etter en slik boks til deg i dag, men de hadde ikke flere igjen.. så noen som var litt mindre, men mulig de blir litt små..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...