lørdag 8. januar 2011

Julepynten ryddes bort..

Nå er julen over og julepynten puttes pent ned i esker. Julepynten har dominert de siste par ukene, og det blir bestandig veldig tomt når man rydder den vekk. Da liker jeg å pynte opp med andre gjenstander eller gjøre noen små forandringer i leiligheten, slik at det ikke føles riktig så tomt lengre.

Badematte og hånduk i samme stil. Jeg synes fargene fresher opp badet.

Fikk disse to stilige krabatene i julegave hos Vilja. De har fått sin plass i hylla :)

Duker pynter alltid opp.

Lys, servietter og et bilde jeg har redigert/laget.

Jeg kjøpte et nytt lys som er så stort at det kan stå på gulvet.


... og på et øyeblikk så ble det riktig så koselig ;)

4 kommentarer:

Vigleik sa...

Lyset var kjempefint. Det gir sikkert en god stemning når det er tent på mørke kvelder. Likte også badreomsmatten og hånduken. Farger er godt å ha når julen er over.

Ha ei fortsatt strålende helg.

mamma sa...

Stilige giraffer også :o)

tankespinn86 sa...

Mamma: Ja synes giraffene er veldig fine. De er typisk min stil:)Passer godt inn i leiligheten.

tankespinn86 sa...

Vigleik: Ja tente det i går kveld.. Det ble skikkelig koselig i stua. Enig.. Leiligheten trenger litt farge etter julen. Det frisker opp. Ønsker deg også ei fortsatt flott helg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...