mandag 7. februar 2011

Dåpskort

I januar ble Trond og jeg gudfar og gudmor til lille Sebastian. Jeg fant ut at jeg skulle prøve å lage et kort til dåpen. Jeg har aldri laget et dåpskort før så jeg var litt spent på hvordan jeg skulle lage kortet, og hvordan det skulle se ut. Det skulle være blått på kortet, men jeg ville ikke at hele kortet skulle være blått. Jeg så igjennom noen bøker, og fikk noen ideer som jeg bygde videre på. Slik ble resultatet:



 Jeg måtte gå på leting etter dåpsvers og ord til dåp. Til slutt fant jeg dette lille verset, som jeg falt pladask for.

8 kommentarer:

mamma sa...

Så nydelig kort og vers :o)

Nina sa...

Et nydelig kort og er vers som passer godt til. Har brukt samme verset selv i flere dåpskort og nyfødtkort.

Så i dag at navnet ditt fortsatt står på tavla. Du er vist hardt angrepet. God bedring og så håper jeg at du er tilbake snart :)

Vilja sa...

Veldig fint kort :)
Du e døkti!! :D

tankespinn86 sa...

Tusen takk:) Det er artig å lage helt nye ting :)

aina sa...

Jeg ble nødt til å låne dette verset av deg, men jeg regner med at jeg er tilgitt ;o)

tankespinn86 sa...

hehe.. ja så klart!! ;)

Anonym sa...

Nice blog here! Also your web site loads up fast!
What web host are you using? Can I get your affiliate
link to your host? I wish my website loaded up as quickly as yours lol

my web blog: flat

Anonym sa...

Hello There. I found your weblog the usage of msn. That is a very smartly written article.
I'll make sure to bookmark it and return to learn extra of your helpful information. Thanks for the post. I'll definitely return.


Check out my weblog; weblink

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...