torsdag 3. mars 2011

Helgetur til Hemavan

Den årlige Vinter-Sverige turen gikk til Hemavan i år. Planen var å dra til Arjeplog, men de hadde ingen ledige boplasser så da dro vi rett og slett til Hemavan i stedenfor. I Hemavan er det bedre og flere slalombakker enn i Arjeplog, så det var ikke meg imot. Det er forresten 10 år siden jeg var der sist, så veldig morsomt å dra tilbake dit.
På årets tur var vi 4 stykker: Vilja, Martin, Trond og meg. Vi kjørte rett etter jobb på fredag. Nå har jeg prøvd å velge ut et lite utvalg med bilder fra turen, men det endte opp med å bli ganske mange egentlig. Her kommer de:

Leiligheten vi bodde i.

Frokost

Vi var veldig heldig med været. På lørdag var det 3+ grader og på søndag var det -1 grader. Kunne ikke blitt mer heldig med været ;) Det var flotte forhold i bakken også :)

Heisbilde av meg og Trond

Litt utsikt

Martin, Vilja og Trond

Kartlesing

Meg

Vilja

Shopping

Martin måtte jo så klart bare ha en "fun-box".

Ei lita mus. Den stilte seg så fint opp til fotografering.

Vi tok 3 heiser for å komme oss opp hit, så her var vi nok ganske høyt oppe.

Kortspill

Bakken var kveldsåpen også.

Det ble en tur i svart bakken også. Det er den bratteste bakken ;)
Jeg er kjempe fornøyd med turen og har storkoset meg. Får håpe det ikke blir så lenge som 10 år til neste gang jeg skal tilbake hit. Tusen takk Vilja, Marting og Trond for ei flott slalomhelg :)

<3 SLALOM <3

5 kommentarer:

aina sa...

Tviler på at det blir 10 år til neste gang. Spørs om ikke dette blir en tradisjonsaktivitet i årene fremover :)).
Du må forske frem hvilken museart du har greid å ta bilde av;)

Vigleik sa...

Heisann. Takk for hyggelig kommentar. Så fine bilder og dere hadde sikker en knall tur.

Hils Vilja fra meg neste gang du snakker med henne.

Good good helg;)

Vilja sa...

Va en super tur :)

tankespinn86 sa...

Mamma: Du har nok rett i at dette kommer til å være en tradisjonsaktivitet:) ja hadde vært litt interessant å vite hvilken museart det er :)

tankespinn86 sa...

Vilja: det var en super tur. Håper det blir flere ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...