søndag 6. mars 2011

I det huslige hjørnet

Jeg liker å gjøre forandringer eller tilføye noe nytt til hjemme, og i det siste har jeg funnet noen nye bilder og diverse som jeg har falt pladask for.

Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle ha dette bildet, men jeg bare måtte ha det. Det havnet på veggen på kontoret. Teksten på bildet er helt nydelig.

Det ser ut til at det har blitt ganske moderne med pynt som ser litt gammel ut. Også her falt jeg for teksten. Den har fått sin plass på kjøkkenet. Det er jo en oppskrift :P

Denne kalenderen har mamma laget og redigert. Vi fikk den til jul :) En veldig personlig og morsom gave.

Har letet etter noe lignende lenge, men har ikke vært fornøyd med kvaliteten. Men så fant jeg denne..

Har funnet litt pynt til badet også:
Jeg fant dette søte lille doet på panduro, og det skulle egentlig brukes til å innrede et titteskap. Men jeg har satt det i en hylle på badet.
Jeg ble litt revet med. Så jeg gikk på nettet å skrev ut et bilde i størrelse mini som passer til bad og brukte fyrstikker til å lage en liten ramme rundt bildet.

Det er iallefald noe som ikke alle andre har :P
Et bad på badet ;)

Ny duk til stuebordet..

Synes det er litt morsomt med en duk med skrift på.

2 nusselige ender som har fått sin plass på hylla på badet.

3 kommentarer:

aina sa...

Kjempemorsomt :))
Det lille baderommet du har laget var rått ;) Oppskriften på suksess var ikke dum den heller :o)

Karianne sa...

Herlig!

Vilja sa...

Flenk du e :D
Må du kom på besøk tell me å ordn litt :p Hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...