mandag 21. mars 2011

Pynte eske/gave eske

Jeg og mamma fant ut at vi skulle lage en pynte eske av en after eight eske, men vi klarte ikke å finne store after eight esker så da tok vi heller en titt i kjøkkenskapet.

Jeg fant denne te esken. Det er egentlig ikke så nøye hvilken eske man bruker. Denne esken viste seg å være litt komplisert. Når man bretter den ut har den mange kanter og hjørner som gjør det litt mer krevende å skjære ut papiret som skal være på.

Slik ble den med papir på.

Til slutt litt dekorasjon.

En slik eske kan brukes til å ha ting og tang i eller så kan man bruke den som gave eske. Jeg blir nok å lage flere slike esker.

4 kommentarer:

aina sa...

Artig med esker. Vi blir nok å være ekstra på vakt etter mulighetene nå. Fin eske til noen av småtingene dine :)

aina sa...

Det ble bra mye mer ryddig på bloggen din med etiketter. Har sett gjennom hele bloggen i dag :))

tankespinn86 sa...

Ja det med etiketter var ikke dumt. Jeg likte det veldig godt at det ble så oversiktlig. vi kommer til å samle på esker med alle mulige fasonger og størrelser tipper jeg ;)

Nina sa...

flott eskë! Dere har pyntet en teeske eller har dere bare brukt den som mal?
Har laget noen after eight esker og synes de er artige å lage. Har plukket sund en som jeg har liggende som mal :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...