torsdag 21. april 2011

Bokser

Plutselig har jeg blitt så opptatt av bokser.. det finnes så mye forskjellige bokser med ulike størrelser, farger og utseende. I tillegg pynter de veldig opp på kjøkkenet.

Disse har jeg sett meg ut for lenge siden. Jeg har vært å sett på dem mange ganger, så til slutt kjøpte jeg dem.

Dette er en teboks. Jeg syntes den hadde veldig stilige bilder. I tillegg er den fin å servere te fra når det kommer besøk.

Slik ser den ut inni. Den har 6 små rom som det skal ligge teposer i.

En spagetti boks. Her likte jeg også de morsomme bildene veldig godt.

2 kommentarer:

aina sa...

Stilige bokser :)) slike har jeg aldri sett før..

Trine Pedersen sa...

Kjempefine bokser. Likte den teboksen veldig godt. Finnes så mye fint at det er nesten skummelt å gå inn på butikker som selger sånt. :):)

Ha ei fortsatt fin påske!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...