mandag 16. mai 2011

Har vært på mitt andre kortlagingskurs

Det er så gøy å lære noe nytt. Det finnes så mange morsomme teknikker og muligheter. Jeg synes disse kursene gir masse inspirasjon. Kursene er ganske intensive, men det er utrolig morsomt og lærerikt.

Bryllupskort

Her er et bryllupskort med "trappetrinn" på innsiden. Denne teknikken ble jeg kjempe glad i. Jeg synes kortet ble morsomt og at trappetrinnene gav en stilig effekt.


Komodekort

Kortet er laget slik at det ligner på en komode. Jeg synes dette er et kreativt kort. Jeg likte også godt de små detaljene som foreksempel det lille tøystykket som henger ut av skuffen, kleshengeren og de søte håndtakene til skuffene.

Slik ser komodekortet ut på innsiden.

En liten eske

Her laget vi en eske helt fra bunnen av.


En fin liten gaveeske.

2 kommentarer:

aina sa...

Ja, det var morsomt å kunne delta på kortlagingskurs. Grei unskyldning for å ta seg en bytur også. Veldig koselig har jeg hatt det :))

Nina sa...

Kortene ble kjempefine. Veldig greit å delta på kurs, mye inspirasjon å hente der. Ikke minst så oppdager en ofte at ting ikke er så vanskelige som man trodde på forhånd :)
Håper du husker å ta med malene på jobb, så får jeg eksperimentere litt de neste dagene. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...