søndag 5. juni 2011

Bursdagskort til mamma

Når jeg skulle lage kort til mamma hadde jeg lyst til å lage et kort med en bretteteknikk som jeg ikke hadde prøvd før. Jeg visste bare ikke helt hvilken, så jeg snek litt rundt på nettet til jeg fant en som passet midt i blinken. Noe av papiret og englebildet på forsiden hadde jeg allerede valgt ut for en stund siden. Slik ble kortet:

Jeg fant et eget "mamma papir". Det har jeg brukt litt av på forsiden og litt inni.
Jeg synes det passer godt med disse brune (ikke helt ensfargede) blomstene. Dem frisker litt opp. 
Istedenfor å bruke 1 "dott" i midten av blomsten har jeg brukt 3 små.


Jeg har brukt en del lyseblått på kortet. Det passer godt til "engletemaet" og de andre fargene på kortet. 


Innsiden av kortet

En tekst som jeg synes er veldig fin, og som passer til mamma.

Har laget min aller første konvolutt.

Konvolutten er laget av gråpapir. Inni er det gullpapir.

1 kommentar:

aina sa...

Det var et fantastisk fint kort du hadde laget til meg. Skønner ikke alltid hvor du henter ideene fra, men du verden. Tusen takk Linda :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...