onsdag 7. september 2011

Foreldrene mine har flyttet

For noen dager siden skrev jeg at jeg har vært litt treg med å blogge. Det er fordi det har skjedd så mye i det siste. Foreldrene mine har blant annet flyttet. Nå har de kommet i orden i huset og fått det veldig koselig. Det blir kjempe bra for dem. Nærmere byen og nærmere hytta. Åsså synes jeg det er genialt at de bor bare 35 minutter med bil fra oss. Nå kan vi plutselig bare ta oss en dagstur på besøk til foreldrene mine :)
Flyttelass kjøring

Her har jeg begynt å sage ned hekken, slik at den enormt vakre utsikten kan komme til syne.

Trond og Martin river ned ledninger
Tipper mamma og pappa er lei av pappesker nå !


Kaffe på verandaen

Matpause :) Dette bildet er tatt før stuebordet har kommet på plass.. Vi bruker krakken som stuebord.
Dette er utsikten fra verandaen i ny huset til mamma og pappa. Helt nydelig.

1 kommentar:

aina sa...

Du har nok rett i at vi er temmelig lei pappesker ja :)). Ikke rart du ikke har hatt tid til å blogge i det siste. Dokker har alle sammen vært til uvurderlig hjelp under prosessen. Så en gang til; Tusen takk for all hjelpa vi har fått :)).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...