lørdag 22. oktober 2011

Fotografering

Jeg har mange hobbyer og er nok et "litt av hvert menneske" som liker å holde på med mange forksjellige ting. En av hobbyene mine som opptar mye av tiden min er fotografering. Men det var først i oktober i fjord jeg kjøpte men noe jeg har ønsket meg i mange år, nemlig et speilrefleks kamera. Jeg har hatt en egen fotoblogg, men nå har jeg bestemt meg for at også fotografiene skal blogges på denne bloggen, så da vil det fra nå av komme en del "fotoinnslag" her :)


















2 kommentarer:

aina sa...

Kjekt at du legger fotografiene dine inn på bloggen her. Du har tatt mange flotte bilder. Øynene mine tar en ekstra stopp ved den flotte sommerfuglen :))
Ha en fin søndag, Linda :)

Nina sa...

Du er no en flink fotograf. Eksperimenterer og prøver deg fram. Gleder meg til å se flere bilder fra deg etter hvert :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...