torsdag 27. oktober 2011

Fresher opp gangen litt :)

Jeg og samboeren min ønsket å forandre litt i gangen. Det første vi gjorde var å ta bort døren mellom gangen og kjøkkenet. Den ble ikke brukt og var bare i veien når vi skulle hente klær i gangen. For litt siden kjøpte vi noen kurver til å ha i "garderoben" i stedet for å bare ha en skohylle. Det var mye bedre bruk av plassen. Shærest`n min har lenge gått med noen tanker om at vi kunne ha hatt skyvedører foran "garderoben" (der hvor vi har jakker og sko). Jeg var ikke sen med å være enig da denne tanken ble presentert for meg. Etter å ha hørt om priser og diverse på flere butikker finner vi en butikk vi er fornøyd med og spesial bestiller dører i akkurat den størrelsen vi trenger, og velger sammen ut noen dører vi synes er fine.

Det ble dører med speil. Vi ser at det ble et godt valg. Det gir bedre romfølelse i gangen pluss at gangen ser ryddigere ut når det er skyvedører foran klær og sko.


Vi ble veldig fornøyde :)

3 kommentarer:

Nina sa...

Gangen ble kjempefin. Blir som du sier litt mer romfølelse og gangen ser mye ryddigere ut. Har skyvedører selv i gangen, men ikke speildører. Speilene er med på å gjøre at gangen virker større, så skulle gjerne hatt det selv. God helg!

Trine Pedersen sa...

Så koselig at du stikker innom. :) Gangen ble helt super.
Nydelige bilder du har lagt ut her. Hytta deres ser ut som rene paradiset.

Ha ei fin helg!

aina sa...

Dere fikk det kjempeflott i gangen. Tipper dere begge nyter resultatet:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...