fredag 28. oktober 2011

Gleder meg til vinteren!

Nå har jeg gått en stund å trodd at jeg gruet meg til å ta farvel med sommeren, at dekkene skiftes, snøen kommer, det blir kaldere og til å kle på seg flere lag med klær bare man så vitt ser på ytterdøra.. Men etter å ha tatt en titt på fjordårets vinterbilder har jeg begynt å virkelig glede meg til vinteren, til skiturer i skog og mark med shærest`n, appelsin og kvikklunsj, til å ta fram slalomskiene å suse ned de bratte bakkene og til å nyte den snøfylte naturen ;) Med andre ord: Jeg er klar til vinter!
Her er noen vinterbilder fra i fjord:







Jeg ønsker dere ei riktig god helg. Husk å stille klokken en time bakover natt til søndag :)


Et lite utdrag fra sangen "Her kommer vinteren" med Jokke og Valentinerne.

Folkens jeg kommer med nyheter
jeg må be om absolutt stillhet
Ventetida er over
det kommer til å falle snø i natt

Her kommer vinteren
Her kommer den kalde fine tida

1 kommentar:

aina sa...

Ja, dere er superflinke til å utnytte den kalde (brrr) årstiden med alt det positive den bringer med seg. Det er jo bare å se på bildene, dere stortrives. Ingen tvil :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...