onsdag 26. oktober 2011

Høsttur på hytta

Mamma, pappa, Trond og jeg tok oss en høsttur på hytta. Det er koselig å være på hytta om høsten også, så jeg håper det blir enda en tur på hytta før vinteren :)

Stearinlys og fyr i ovnen.

Det er blåtime ute og da er det koselig å være ute å se lys i vinduene på hytta.


Mamma og pappa dro på bursdagsfeiring, så jeg og Trond mekket oss nachos.

Vi har lenge lurt på hva mamma hadde planer om å gjøre med denne veggen. Her er resultatet. Det ble skikkelig flott!



Det er så koselig å være på hytta. Da får man slappet ordentlig av og vært sammen med familie og shærest`n :)

Pappa
Vi stoppet på tur til hytta og spiste verdens beste møsbrømlefse.

1 kommentar:

aina sa...

Flotte bilder du har lagt ut igjen:)). Kjempemorsomt bilde av pappan din. Tatt i rette øyeblikket. Du har nok rett i at han funderer over hvem som fikk den største møsbrømlefsa ;)). Jeg er sikker på at det var verdens beste møsbrømslefse, selv om jeg bare har smakt der 2 ganger i mitt liv;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...