torsdag 6. oktober 2011

wow.. da var det høst igjen

Høsten har kommet og drar med seg friskere luft, vakre farger, mange telys kvelder og selvfølgelig en kjip høst forskjølelse. Så nå har jeg sittet godt pakket inn i et pledd med febermåleren ikke mindre enn 20 cm fra meg, nesespray, halstabletter og flere store kopper te i ca. en og en halv uke, men endelig må baseluskene slippe take og heller finne seg noe annet å gjøre. Kanskje de har funnet seg en hobby :P Jeg har i allefald blitt frisk og det er herlig :) Så nå skal høstferien nyyyytes! ;)


2 kommentarer:

aina sa...

Stakkars...det der va jo ikke nokka trivelig. God bedring, håpa du blir frisk og rask snart.

Nina sa...

Kjipt når det blir sånn. Vært noen sånne dager for meg også nå. Er bare glad til for at det ikke slo ut mens jeg var på høstferie. Mye bedre form nå, mne har enda litt dotter i øret som ikke vil gå bort

God helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...