søndag 13. november 2011

Farsdagskort

Gratulerer så mye med farsdagen pappa :)
Her er farsdagskortet jeg lagde til pappa:

Denne gangen hadde jeg lyst til å lage et litt smalt kort. Jeg fant noen passende motiver. Gutten nederst på forsiden har jeg fargelagt med promarker tusjer. Rosen er et av mine egne fotografier.
Jeg synes forresten lilla og rødt passer veldig godt sammen, så dermed ble det en lilla ramme rundt bildene på forsiden.

Jeg synes det gjør seg med det lilla kvadratet bak bildet.

Her har jeg også brukt promarker tusjer, men har valgt å ikke fargelegge hele bildet. Jeg har funnet noen detaljer i bildet som jeg har fargelagt. Dette synes jeg gir en fin effekt til bildet.


Jeg lagde et farsdagskort til faren til Trond også. Det har helt lik forside som pappa sitt kort lenger opp i blogginnlegget, men innsiden er litt ulik. Jeg fant et nusselig bilde av Trond da han var liten, og tenkte at det passet perfekt på farsdagskortet :)

Nå er begge farsdagene feiret med kake og alt :)

1 kommentar:

aina sa...

Flotte kort du har laget. Jeg liker godt at de er sånn høvelige stilrene, og ikke minst den personlige varianten du alltid tryller frem :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...