lørdag 31. desember 2011

Alfabet oppsummering for året 2011

A - Avsluttet et flott år som kontaktlærer.
B - Begynte med brodering.. faktisk :)
C - Campingtur til Sverige i lag med shærest`n.
D - Det ble noen hytteturer også.
E - Eu kontrollen på bilen ble bestått.
F - Foreldrene mine flyttet.
G - Gitarspilling
H - Hemavantur sammen med Trond, Vilja og Martin.
I - I april ble jeg 25 år.
J - Jeg ble medlem på friskhuset.
K - Kjøpte sykler (En god og mye brukt investering).
L - London tur :))
M - Martha fylte 60 år.
N - Ny skyvedør i gangen og nye skap/hyller til badet.
O - Og det ble mange småturer i nærområdet med beina, sykler, grill, slalomski og langrennski.
P - Parken 2011
Q - .. eh.. Q - tips
R - Reiste på påsketur til Øystein.
S - Sagaspillet i Steigen
T - Trappetrinnstur til Fykan.
U - Ute på tur med Gamle Salten.
V - Vilja ble 25 år.
W - wow.. jeg strikket faktisk et skjerf ;)
X - xstra interessert i fotografering. Nikon speilrefleks kameraet <3
Y - Yrke lærer (Trives veldig godt. Har hatt fult opp med vikarjobbing dette halvåret)
Z - zett på Blanke ark, Da damene dro, Luksusfellen og Tangerudbakken - De beste seriene.
Æ - Æ e vældig glad i shærest`n og familien.
Ø - Ønsker meg et macro objektiv.
Å - Året 2011 har vært et flott og innholdrikt år :)

Ønsker alle et riktig godt nyttår :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...