søndag 4. desember 2011

Brodert adventskalender

I år har jeg brodert adventskalender. Den er nesten like høy som meg :D
Med en gang jeg så kalenderen i katalogen falt jeg pladask for den:) Jeg ble veldig glad i denne nissen med lykten. Den er så norsk og tradisjonell med litt grov bakgrunn.
Egentlig var det dårlige odds for at kalenderen skulle bli ferdig til advent. Pakken fra Margaretha kom ganske sent pluss at jeg ble syk i tilsammen fire dager, men likevel var kalenderen stort sett ferdig til 1. desember. Da hadde jeg brukt ca. en uke selv om jeg har vært i full jobb i tillegg. Så jeg er ganske sta når jeg først har bestemt meg for noe. Jeg har en snill mamma som tilbydde seg å hjelpe meg å sy kantene med symaskin. Jeg ble veldig fornøyd med det ferdige resultatet!!
Kalenderen på veggen.



På fredag kjøpte jeg adventskalender pakker til meg og shærest`n. Jeg pakket inn en pakke til vær de fleste dagene, men også noen felles pakker, noen spiselige, noen morsomme, noen nyttige og noen helt unyttige. Jeg fikk skikkelig julestemning:)
Man blir ikke for gammel til adventskalender!
Kalenderen pynter skikkelig opp i stua :)

2 kommentarer:

aina sa...

Den ble jo helt nydelig. Du har vel en av de største kalenderne som er å oppdrive nå :)). Kjempemorsomme pakker du har ordnet med også ;))

aina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...