onsdag 7. desember 2011

Bursdagskort til shærest`n :)

Til bursdagen til shærest`n laget jeg et suprise pop up slider card.

Synes dette bildet var litt morsomt.


Når man drar opp står det glad i deg og øverst er det bilde av to bamser som sitter i ei desse.



Dagen ble feiret med kaker og gjester :)

Jeg har laget min aller første marsipankake. Mamma gav meg kursing.
Pynten kan se litt rotete ut med første øyekast. Men det er sammenheng:
Tastatur: Trond er veldig flink med data.
Sau: Trond var så glad i sauer da han var liten.
Biler: Trond er jo som andre menn glad i biler.
Et hjerte som det står Trond i. Det hører med ;)


Jeg var bra spent da jeg skulle sette på marsipanlokket, men ble veldig fornøyd.

1 kommentar:

aina sa...

Det er så artig med disse pop up kortene, men du verden så mye arbeid det også er. Kjempefin.
...og så fikk du jo til å lage marsipankake også :)). Ikke dårlig...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...