torsdag 29. desember 2011

Jula 2011

I år feiret vi jula hos mamma og pappa. Så på selveste julaften var vi mamma, pappa, Martin, Trond og meg.
Her har jeg lagt ut noen bilder som forteller om årets jul, tradisjoner og julestemning.

En pyntet julekurv som vi har fått av Martha. Veldig fin :)

Juletreet vårt hjemme

Kjempe søt julepynt.

Synes disse to figurene var så søte så endte opp med å kjøpe dem.

Julestemning

Mamma har laget en liten begynnelse på en stall. Krybben har hun laget selv. Hun fant en liten dukke som passet perfekt til.

I år var jeg og Trond pynte ansvarlige. Pappa setter på den siste julepynten etter en lang dag med juletresalg.

Pappa fikk god tid til å velge ut det perfekte juletreet.

Treet ble helt nyyyydelig.

Meg og Trond på selveste julaften

Middagen på julaften.

Fotografen er også blitt tatt bilde av. Det er mamma som har tatt dette bildet.

På julaften spiste vi ribbe

Et felles julebilde. Martin, pappa, Trond og mamma. Jeg er selvfølgelig bak kameraet ;)

Mamma åpner pakker

Trond åpner pakker

Tradisjon tro spiste vi riskrem med rødsaus på julaften etter pakkeåpningen.

Martin og Trond

Hos min eldste bror Kristian fikk vi helikopter med fjernkontroll. Det ble utrolig populært.

Her tester pappa kjøreferdighetene

Trond prøver å lande helikopteret oppå kassen.

:)

Her tester jeg julegaven. Veldig stilig.

På julaften så jeg Snekker Anderson og Askepott. Det er tradisjon.
Vi har koset oss masse i lag med familien i jula. Det er enda noen dager igjen av ferien. De skal nytes.

1 kommentar:

aina sa...

Så ble det jul i år også. Kjempekoselig:)). Artig med sånn helikopterkjøring ;) Syns vi kan bytte litt oftere på hvem som står bak kameraet ;)).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...