tirsdag 27. desember 2011

Trenger du gavetips til adventskalenderen til neste år ?

Jeg kunne selvfølgelig ikke avsløre gavene i adventskalenderen til meg og shærest`n før de var åpnet. Jeg er veldig glad i advent og jul. I år broderte jeg en adventskalender, og da måtte jeg jo selvfølgelig også kjøpe noen pakker til å ha i kalenderen ;) Her er noen tips til adventskalender gaver:



- Godteri (det slår godt ann bestandig).
- Kinobillett (vi så happy feet 2. Det er koselig å dra på kino sammen).
- Grytelapper (nyttige ting er heller ikke så dumt. Vi manglet grytelapper).
- Små figurer som passer til mottaker (Trond fikk selvfølgelig et lite lam og jeg fikk selvfølgelig en liten pus).
- Sticky pad (til å ha i bilen).
- Blomster pinne som lyser når blomstene trenger vann..hehe ;)
- Julepynt (det ble en nissegutt og ei nissejente).
- Star wars figur til Trond og Knerten nøkkelring til meg.
- Penner (vi mangler penner).
- Julekaffe

I år hadde jeg ikke så god tid til å kjøpe gaver så til neste år får jeg enda mer tid til å tenke ut noe lurt å ha i kalenderen. Pakkene ble varierte. Fellespakker og pakker til oss vær, morsomme, unyttige og nyttige. Nyttige pakker er også veldig smart!! Det er ofte man mangler noe i leiligheten så hvorfor ikke putte det i kalenderen? ;) Shærest`n min som egentlig ikke har vært så opptatt av adventskalendere ble veldig interessert i det i år og har vært ivrig etter å åpne pakker.
Da ble adventskalenderen jeg broderte akkurat slik jeg hadde håpet den skulle bli: Til GLEDE :)

1 kommentar:

aina sa...

Nå er det på tide å komme med et raus av kommentarer.. Jeg har jo vært litt treg den siste tiden :)).
Må bare si at du er utrolig dyktig med brodering. Artig kalender og så flotte og fantasifulle gaver du har ordnet til dere.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...