søndag 22. januar 2012

Bursdagskort til pappa som fyller 50 år

Bursdagskortet jeg laget til pappa som fylte 50 år i helgen.

Jeg satt en stund å lurte på hva slags type kort jeg skulle lage. Fant fram noen maler og ble litt inspirert av komodekortet, men ville forandre litt på det, og endte opp med denne versjonen. Det er morsomt å lage noe litt anderledes og nytt. Pappa er glad i å fiske, så jeg måtte ha med en liten fisk.

Konvolutt. Til å dekorere inni konvolutten har jeg valgt ut et litt stilig gavepapir.


Bare måtte ha med noen tog siden pappa fikk togsett og masse utstyr til togsettet i bursdagsgave.

Gratulerer så mye med 50 års dagen pappa :)

1 kommentar:

aina sa...

Flott kort du har laget. Ekstra artig med bilde du har brukt her. Knipsett nøyaktig i rette øyeblikk ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...