onsdag 4. januar 2012

Et lite bad på badet

Jeg tipper det ikke er så mange som har et lite bad på badet. I hyllen under skapet på badet har jeg innredet et pitte lite bad. Her har jeg plassert et lite do som egentlig skal brukes i et titteskap og et badekar jeg fant på en "Alt mulig rart butikk" i Sverige. Bildet har jeg forminsket og skrevet ut. Rammen har jeg laget av fyrstikker.

Min gode venninne Vilja må ha oppdaget pynten min på badet. Til jul hadde hun blant annet kjøpt en pitteliten vask i samme stilen som doet og noen små gule ender. Endene har jeg plassert oppå doet og i vasken.

Det ble veldig stilig. Tusen takk Vilja :)
Du har god fantasi og er veldig observant ;)

Så nå ser det lille badet på badet slik ut :)

3 kommentarer:

gunn iren sa...

kjempemorsomt :) flink du e :)

tankespinn86 sa...

Tusen takk Gunn Iren :)

aina sa...

Det ble så tøft med miniatyrbadet ditt. Du har da fantasi ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...