fredag 3. februar 2012

Forandring fryder!

Vi fikk en helt nydelig lykt av Martha.
Den har gammel/slitt stil. Noe jeg liker veldig godt :)
3 nye telys i grønt. Litt etter at jeg hadde kjøpt dem så jeg på God Morgen Norge at grønn var begynt å bli moderne nå :D

De passet fint på konsollbordet vårt.

Grønne duker i samme stil og farge til stuebordet og kjøkkenbordet.
Et fint lite fat til å ha telys på.
Det synes nok ikke så godt på bildet, men denne døråpningen har blitt utvidet litt. Det gjør at gangen virker større.
Velkommen til oss skilt. I litt gammel/slitt stil.

Ny badematte.. eh.. eller det vil si jeg kjøpte den vel rett etter sommeren. Ikke før nå har den blitt testet på gulvet.

Forandringer frisker opp litt :) Åsså er jeg veldig glad i telys ;)

1 kommentar:

aina sa...

Flotte te-lysholdere og lampe du har fått deg. Jeg mener fotografen også har gjort en god jobb. Hjertet så jeg ikke da vi var innom sist, men vi var vel litt stressa heile gjengen ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...