søndag 12. februar 2012

Morsdagskort

Det nermet seg morsdag og jeg ville selvfølgelig prøve å lage noe jeg aldri har laget før, og kanskje lage noe litt annerledes/nytt :)

Morsdagskortet til mamma.

Jeg laget en litt kort side og en litt lang side. På den korte siden (framsiden) har jeg dekorert med glansbilder, og jeg har limet på blonder oppe og nede. På den litt lange siden har jeg også limet på blonder oppe og nede. Dermed blir kortet slik som ovenfor når man bretter det sammen.

En tekst som passer til.

Morsdagskortet til svigermor :) her har jeg brukt litt forskjellig farge på blondene.

Pakkelapp

1 kommentar:

aina sa...

Nydelige kort du har laget, og så er det jo så artig når du finner særegne måter å dekorere og brette kortene på :). Taggen ble jo også kjempeflott!!
Tusen takk for en flott morsdag :)).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...