søndag 18. mars 2012

Strikket tunika

Mamma overrasket meg med å ha strikket en tunika + lue til meg. Vi syntes begge to at dette var en helt nydelig tunika og plutselig kom hun med den ferdig strikket til meg. Hun må ha strikket kjempe raskt..
Ingen tvil om at jeg ble både overrasket og veldig glad :) Gleder meg til å ta den i bruk :)
Det ble kjempe stilig.
En flott detalj, som gjør seg veldig godt på tunikaen.

Slik ble den på. Veldig fin :)
En bit av lua

Artig med lue som passer til. Legg merke til den hvite kanten! :)

 Tusen hjertelig takk mamma :)

Sjekk ut bloggen til mammaen min:

Måtte bare ta med denne lille genseren som mamma fant fram for en liten stund siden. Den strikket hun til meg da jeg var liten. Jeg synes det er veldig morsomt at mamma har funnet fram strikkepinnene igjen og har tatt opp gamle strikkekunster :)
Dette må ha vært en del arbeid. Her er det mye mønster.
Den skal jeg ta vare på og ha som et minne fra da jeg var liten.
 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...