fredag 20. april 2012

Bursdagskort fra mamma

Jeg fikk veldig lyst til å vise fram disse to kortene som jeg har fått hos mamma. Ingen tvil om at jeg ble glad da jeg fikk dem.

 
Bursdagskortet jeg fikk hos mamma på 26 års dagen min

Denne figuren har mamma tegnet selv. Det er nok meg når jeg sitter å broderer :)
Jeg har lenge gått å hatt mistanker om at mamma har kunnet tegne figurer til kort selv, og synes det er ekstra morsomt at hun har tatt blyanten fatt. Det ble veldig fint og personlig. En flott og livete figur. Stilig effekt med jenta som sitter litt utenfor den rektangelformede rammen.

Innsiden er pyntet med roser, sommerfugler og fint pyntepapir.


Dette kortet fikk jeg i fjord til 25 års dagen min

Et surprice pop up-card
Er så glad i svart-hvitt bilder. På bildet er det plassert tre små blomster. Under bildet er det pyntet med en blondekant.

Dette kortet består av flere ting. De to bildene passer sammen. Tanken bak er det å gå i fra å være barn til å bli voksen. Når du drar opp øverst kommer det fram et fint lite vers med noen kloke ord.

En pyntet pengelomme
 

Tusen takk mammma for flotte kort :) Jeg setter stor pris på dem. De har fått sin egen plass i ei hylle i stua slik at jeg kan se dem ofte. I tillegg synes jeg de pynter veldig opp.

Sjekk ut bloggen hennes:

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...