tirsdag 24. april 2012

Nytt objektiv på tur i posten :)


Aw.. Sigma 70mm F2.8 EX DG Macro for Nikon :) Jeg har lenge ønsket meg et objektiv med muligheter til å ta gode macro bilder. Det er noe som fenger meg med macro bilder. Jeg har tatt noen bilder av "småting" på nært hold med det utstyret jeg har fra før, men har ikke blitt helt fornøyd. Shærest`n min har nok forstått min lidenskap for denne typen fotografering, og i sammenlagt jule og bursdagsgave fikk jeg dette objektivet. Nå er det bestilt, og det er bare å vente.. Dette blir spennende. Jeg gleder meg til å teste det ut. Tipper det havner noen nye macro bilder på bloggen om ikke så lenge ;)

Objektivet skal forresten fungere godt til annen fotografering også, slik som portrettfotografering :)

2 kommentarer:

aina sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
aina sa...

Det blir kjempespennende.
Gleda meg til å se resultatan :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...