tirsdag 3. april 2012

Påskeegg

Årets påskeegg
I år har jeg laget til flere påskeegg. Jeg synes det er en koselig ting å gi bort i påsken. En liten oppmerksomhet.

Inni påskeeggene er det en pose med masse forskjellig snaks. På toppen er det pyntet med litt større påskesjokolader og en nusselig liten påskekylling.

... men hva skal man putte i påskeegget til de som ikke er så glad i godterier?
Svigerforeldrene mine er ikke så glade i godterier, så jeg grublet mye på hva de skulle få i påskeeggene. Her er min løsning:
De fikk to fellese påskeegg. Det ene ble fylt med nøtteblanding..

og det andre egget fylte jeg med påsketelys.

Jeg laget til og fra lapper som er dekorert med påskepapir og festet til påskeeggene med et gult band.
Fant noen søte påskeklistremerker også, som jeg bare måtte pynte med.





og med dette påskete blogginnlegget ønsker jeg alle en riktig god påske :)

2 kommentarer:

Nina sa...

Flotte påskeegg.Artig med sånne overraskelser, ikke minst er det artig ¨å gi noen litt ekstra oppmerksomhet

ha en fin påske.

klem nina

aina sa...

Du e så flink med å oppmuntre oss på alle slags mulige måter:))).
Likte veldig godt idèen med altenativ "godiser" :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...