tirsdag 10. april 2012

Wok

Wok er godt!
Wok har sine fordeler. Du kan bruke det du har i kjøleskapet og du kan variere så mye  du bare vil.
Når jeg lager wok satser jeg på å bruke ferske flotte grønnsaker.

Ordentlig sjampinjong

Krydder. Her er det bare å eksperimentere seg fram så mye man vil.
I dag brukte jeg pepper, ingefær og piffikrydder.


Hva er det i woken?

karbonadedeig
sjampinjong
løk
gullerot (grov raspet)
tomat
paprika
mais
pasta

Det ferdige resultatet :)

Shærest`n min sa: "D her spis æ gjerne flere ganga", så da tipper jeg det ble en suksess:)

1 kommentar:

Nina sa...

Har hatt en super påske. vært litt på hytta i lofoten med svigers og resten av tida heime i bygda med min familie. Storkosa oss i lag :)

Håper du har hatt en fin påske du også?

Wok er artig, mye rart man kan putte i og det blir som oftest veldig godt også.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...